Tuesday, January 6, 2009

Damn Zionist


"Jahat macam Yahudi dan Setan macam Israel". Itu antara beberapa phrase yang selalu kita dengar. Tapi kenapa orang cakap mcm tuh? Hehe.. sebab Israel, Yahudi, Zionist tuh semua memang bapak segala kejahatan. Haram jadah diorang nih semua. Ni la bangsa yang xmengenang budi dan terlebih perasan konon2nyer..bangsa dier ni la yang paling mulia sekali. Waklu...


Yahudi bodoh ni xingat agaknya..masa zaman holocaust dulu..diorang kena sembelih dgn orang eropah. Nasib baik la orang2 arab nak bagi tumpang dan perlindungan. Alih2..diorang plk yang rembat tanah Palestin. Tak ker cilaka tuh.. mmg haram jadah betul la diorang nih.


Sebab tuh..aku setuju sangat dengan Tun Dr. Mahathir punya cadangan supaya orang2 Islam boikot barangan Israel dan US. Bagi ekonomi diorang terjejas sket. Maybe kte xsanggup nak berjuang sampai kena tembak macam pejuang Hamas tuh.. at least kita blh berjuang dengan cara macam tuh. Itu aku rasa lagi elok daripada xbuat apa2.


Since orang Yahudi xpaham bahasa melayu..aku rasa aku nak summarykn semua yang aku tulis nih dalam satu ayat jk..."Zionist/Jews/Israeli.. you're one motherf*cker..wish u rott in HELL".