Monday, July 20, 2009

Proud


1. Orang kata, United bagi muka pada Malaysia. Aku kata, memang Malaysia patut dapat something untuk game tuh.

2. Orang kata, Malaysia dah makin mantap dan improve. Aku kata, masih terlalu awal utk brag about it sebab United dalam pre-season training + making money session.

3. Amri Yahya kata, dier dah tau corak permainan van Der Sar. Aku kata, aku lupa yang Amri ni selalu main dengan van Der Sar.

4. Orang kata lagi, penonton terlalu taksub dengan United. Aku kata, bila Malaysia score, penonton pun sorak jugak. Cuma penonton tak sorak nama Amri jek la. No heart-feeling yer Amri.

5. Orang akan kata, game Sabtu lepas antara game terbaik Malaysia. Aku nak kata, malam ni main betul-betul. Performance jangan macam yo-yo. Jangan one-game wonder jek.

6. Aku sokong United. Aku sokong Malaysia. So?